Alert Administraties & Advies Deurne staat voor:
- betrokken en een betrouwbare Partner
- laagdrempelig kantoor
- één aanspreekpunt voor uw gehele administratie
Alert Administraties & Advies Deurne staat voor:
- betrokken en een betrouwbare Partner
- laagdrempelig kantoor
- één aanspreekpunt voor uw gehele administratie
Welkom op de website van Alert Administraties & Advies Deurne
Ons kantoor verleent administratieve en fiscale diensten voor de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf, particulieren en non-profit instellingen. Ons dienstenpakket voorziet in alle administratieve zaken die de ondernemer op zijn pad kan tegenkomen. Of het nu gaat om bijvoorbeeld uw financiële administratie, loonstroken, financiering, fiscaal advies of jaarrekening. Wij ontzorgen de ondernemer met zijn complete administratie. Wij gaan voor maatwerk met een persoonlijk advies op basis van jouw wensen.
Alert Administratie & Advies Deurne staat voor:
- betrokken en een betrouwbare Partner
- laagdrempelig kantoor
- een aanspraakpunt voor uw gehele administratie

Diensten
Startersbegeleiding

“een goed begin is het halve werk”
Fiscaal Advies

” belastingadvies op maat”
Bedrijfsadvies & Bedrijfs overdracht

“korte lijnen voor de lange termijn”
Plan een gratis advies gesprek
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening dan kunt u bij ons vrijblijvend een gesprek aanvragen of een offerte opvragen. Om u een goede indruk te geven van onze werkwijze en een goede indruk te krijgen van uw onderneming gaat onze voorkeur uit naar een persoonlijk gesprek. In dit persoonlijk gesprek kunnen we elkaar beter leren kennen en tot de juiste resultaten komen.
Over ons
Alert Administraties & Advies Deurne is opgericht in 1991 door de huidige eigenaar Jürgen van den Berkmortel. In 1991 zijn we, mijn vrouw en ik, gestart vanuit een kantoortje in de garage van onze woning in de Heiakker. In de avonduren en de weekenden begeleide we samen diverse klanten met hun administratie. Sinds 1996 zijn we gevestigd op het huidige adres waar we destijds een kantoorpand gerealiseerd hebben met 2 kantoren en een spreekruimte.
Per 1 November 2009 is ons team aangevuld door onze medewerker Loek Verkooijen. Als team nodigen wij u graag uit om onder het genot van een kop koffie met ons kennis te maken en samen te bekijken in hoeverre we voor elkaar iets kunnen betekenen.
