Alert Administraties & Advies Deurne staat voor:

  • betrokken en een betrouwbare Partner
  • laagdrempelig kantoor
  • één aanspreekpunt voor uw gehele administratie

Over Ons

Alert Administraties & Advies Deurne is opgericht in 1991 de huidige eigenaar Jürgen van den Berkmortel. In 1991 zijn we, mijn vrouw en ik, gestart vanuit een kantoortje in de garage van onze woning. In de avonduren en de weekenden begeleidde we samen diverse klanten met hun administratie. Sinds 1996 zijn we gevestigd op het huidige adres waar we destijds een kantoorpand gerealiseerd hebben met 2 kantoorruimtes in een van de kantoorruimtes ie eveneens een spreekruimte. Per 1 november 2009 is ons team aangevuld door onze medewerker Loek Verkooijen.  Als team nodigen wij u graag uit om onder het genot van een kopje koffie met ons kennis te maken en samen te bekijken in hoeverre we voor elkaar iets kunnen betekenen.

Ons Team

Jürgen van den Berkmortel (1961)

Na mijn opleiding MEAO ben ik op mijn 19e jaar gaan werken als beginnend assistent accountant bij een administratiekantoor in Budel. Na 2 jaar daar werkzaam geweest te zijn kwam er in Deurne een vacature vrij als administratief medewerker bij een groothandel. Bij deze groothandel ben ik 8 jaar werkzaam geweest. Tijdens deze periode heb ik via avondstudies diverse opleidingen gevolgd (PDB, MBA, SPD). In 1990 kriebelde de terugkeer naar een accountantskantoor  en ben ik begonnen bij een regionaal accountantskantoor waar ik als assistent accountant diverse klanten administratief en fiscaal begeleide van a tot z. Door fusering van het kantoor in 1995 met een landelijke partner besloot ik om voor mezelf te beginnen. Tot op de dag van vandaag heb ik daar nooit geen spijt van gehad. Ik denk dat we samen een heel mooi bedrijf hebben neergezet. Dit had natuurlijk nooit zo kunnen zijn als we niet zo’n goeie samenwerking hebben met onze klanten. Ik ben er van overtuigd dat persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel moet staan. Ik hoop dat we dit nog een aantal jaren voor elkaar mogen bewerkstelligen.

Sandra van den Berkmortel- van der Ley (1963)

Na mijn opleiding LEAO ben ik op mijn 18e gaan werken bij de NCB, de huidige ABAB. Bij de ABAB heb ik 8 jaar gewerkt als administratief medewerker. Vanaf 1996 was ik werkzaam bij de Gemeente Deurne waar ik tot 1 april 2022 parttime heb gewerkt. In de periode 1995 tot heden ben ik parttime inzetbaar bij Alert Administraties & Advies Deurne.

Loek Verkooijen (1987)

Na mijn opleiding HAVO ben ik gestart met de opleidingen PDB en MBA en was daar per 1 juli 2009 mee klaar. Ik heb toen verschillende administratiekantoren aangeschreven om daar te mogen gaan werken. Na een proefperiode van 2 maanden ben ik per 1 november 2009 begonnen als assistent accountant bij Alert Administraties & Advies Deurne. Tot op heden ben ik daar nog steeds werkzaam.

Plan een gratis advies gesprek

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening dan kunt u bij ons vrijblijvend een gesprek aanvragen of een offerte opvragen. Om u een goede indruk te geven van onze werkwijze en een goede indruk te krijgen van uw onderneming gaat onze voorkeur uit naar een persoonlijk gesprek. In dit persoonlijk gesprek kunnen we elkaar beter leren kennen en tot de juiste resultaten komen.